luni, 21 ianuarie 2013

Bustty in Romanica !

                   Din dependenta ,dau drumul la televizor , din pacate pe Postul Kanal D , da , nu il simpatizez , dar aud intr-o sec , ca una cu sani imensi sparge ... , deci astia sunt atat de eficienti incat mi-au dat informatia pe jumate intr-o secunda , in fine . Dupa revin la postul initial , acolo Bustty , de care evident auzisem vine in Romania , "aicisa la noi " . Asa , eu evident in extaz , deja eram in rai , ironic vorbind , aflu ca o sa se difuzeze pe la 11 seara , da oltean ce sant ce sunt , astept, de ora anume , dau drumul iara , perfect , chiar atunic ( apropo sa stiti si voi ca eu scriu asta acum in pauza publicitara ) , asta cica omoara un trabant , pfff . Tu ce crezi ca am facut ,  am zis ca trabantul e din carton , in fine acum incepe , hai ca ma duc si  va zic ce se mai intampla ....................

                       Da , acum sunt la a doua pauza , ufff , ma doare pe mine de numai pot .  Deci tipa asta a rupt o bata de [Basseball] cu sanii 0_0 . IMPOSIBIL!!!!!!!! Dar asta a facut , dupaia doze de bere 0_0 !!!!!!1 IMPOSIBIL!!!!!!!! Acu si-a pus in minte sa distruga un trabant , da e nebuna , sigur dar , se simte jenata acolo , sti , daca nu ai vazut emisiunea nu o sa intelegi , dar nici unul de acolo nu vorbeste englezeste , desii sunt moderatori, cantareti , dar ce iti trebuie enlgeza  ai bani _8_  , nu conteaza . Si am auzit o afirmatie d la unul , nu stiu un necunoscut pentru mine :
- Acum Nicoleta Luciu mi se pare mica !
           Frate , sa te puna dracu sa o compari pe americanca  cu Nicoleta , dupaia nu cred ca o sa poti manca decat cu un pai magic .
              Ea , recte Bustty , a zis ca a fost virgina pana la 50 de ani 0_0 , noi nu ne-am dat seama , sigur ................

            UHHHHHHHHHHHHHHHH ! gata chinul , nu o mai vad pe nebuna asta , sincer nici nu mai vreau . Stiti , a zis ca o sa distruga o masina ?! Da , asta a facut , partial , adica i-a indoit cpota , desii eu cu inca 2 ca mine nu am fi facut asta ! Acum ma uit la mama miea si mi se pare miniona , desii este mai ..... mai ca nu pot zice , dracu citeste si ea blogul . DA asta pentru acum ,suntem noi cu noi si nu putem schimba , Noapte Buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu