marți, 22 ianuarie 2013

Caini VS. Pisici

                 AAAA !!! Uite acum ce subiect aduc si eu in discutie . Asa , de mic am o ,, dereglare psihica" cu animalele numite caini , ii urasc cu tot ce am pe mine . Sicer mi se par doar niste sclavi , sau acum sa nu zic asa , niste angajati pe mancare , apa si catele . Sti astia sunt ai dracu , bai prietene ,  nu am vazut caine care sa nu ma suporte , pana si al meu , la dracu ca stau la casa ,  si ala ma latra cand il supar.
           Sa revin asa  usurel , de exemplu pe mine nu ma muscat nici unul , bine au avut tentative , dar la dracu cu animalele , am reusit , prin uimirea mea sa scap ,  nu si prietenul meu , unul dintre cei mai buni defapt . Pe recta Prietenul meu , ce sa vezi de curand l-au muscat niste caini . Povestea asta nu e lipsita de cliseu , evident  sunt caini si romani , cliseul este inevitabil . Nu stiu cum dar caini nu au acelasi comportament la fiecare stat , de exemplu in Romania sunt fomisti si te mananca , in Anlgia nu sunt da-i dracu pe strada ( apropo , vorbesc de cainii stradali) , adica si asa nu sunt fomisti ca ai nostri. In fine , sa revin la povestea anterioara :
       
               Deci prietenul meu cu inca unul se jucau cu mingea , nimic neobisnuit , din greseala au dat-o la mama dracului peste un  gard , sau ceva . Asta , eroul prinipal , sare  , se duce i-a mingea ,  dar ce sa vezi acolo erau multi caini mari , daia cu ceafa lata , stiti voi , shaormeristi blocului , intre ei un pichinez ce sa vezi discutie de caine :
           - Ba eu zic sa il lasam , treaca de la noi , il iertam . zice ala mare .
           - Ce ma , ce , ce , ce dracu noi , noi ,noi suntem caini sau ce dracu ( javra de proportii injumatatite )
            Haaaauuuu ! se gandeste asta mic , dupaia aia ce sa vezi  , pupincuristi , si ei ! deci the End-ul , a fost ca l-a muscat acum a si terminat injectiile alea , totul bine . Buuun!
           Dar ce facem cu pisicile , alea nu musca , te zgarie , daca esti bou , dar nimic mai mult decat caini , ba chiar sunt mai dragalase . 
           Eu cand pun mana pe o pisica mi se ridica un sentiment de psihopat ,  am chestia asta ,dar ce sa vezi nu ma pot abtine . Si ca sa fie treaba treaba si tata , la dracu are aceasi chestie .
           Da deci dulceata din corp creste , eu inebunesc, buunnnn ! S-a inteles ca pisicile castiga ! Bun , zi buna , seara sau ce e , suntem ce suntem si PA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu